Blogg-oskuld.... borta!

Nu skriver jag mitt första inlägg.. nånsin! Det här ska bli kul = D.
Asså jag måste bara säga, igår var galet! Man kan ha kul fastän man inte dricker, jag hade skit kul igår! Fast allt blir ur ett annat perspektiv när man är ensam och inte dricker. Hahahah igår såg jag mina tjejer bli fulla när jag var helt nykter då. HAHHAH asså ni tjejer, ni är bäst! Synd att jag inte filma, hahahha.. Snacka om FUCKA UR sista helgen!!! Man skulle inte kunna tro att allt hände på bara nåra få timmar, helt sjukt..
Aja, jag hade skit kul igår, tack tjejer för att ni tog ut mig! Ses imorron i skolan då.. <3


     ♦   <--- det här är jag = D

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

idag har vi 5 grader och soligt, våren kommer snart =)

2010-01-10 @ 17:45:37
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: imen

jaaa gud vad sköönt är det fint där ?

2010-01-10 @ 19:09:56
URL: http://imen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0